Verzenden

We leveren de bollen in de tijd dat ze geplant moeten worden, dus tussen begin maart en half juni voor de zomerbloeiers en tussen september en eind december voor de voorjaarsbloeiers. We leveren op volgorde van binnenkomen van de bestellingen. Onze pakketten worden verstuurd met Post NL.

Retourneren

Het kan altijd voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Op onze webshop verkopen we voornamelijk bloembollen, knollen en wortelstekken.

Retourrecht bloembollen, knollen en wortelstekken

Bloembollen, knollen en wortelstekken zijn verse producten die snel kunnen bederven. Vanwege het bederfelijke karakter geld voor deze producten niet het standaard retourrecht van 14 dagen. Meeuwissen Voorhout begrijpt dat het wel eens kan voorkomen dat je een bestelling retour wil sturen, daarom bieden wij onze klanten toch de mogelijkheid deze versproducten te retourneren binnen 4 dagen.

  • Retourneren kan binnen 4 dagen na ontvangst van de order.
  • Wij vinden het prettig om op de hoogte te zijn van een retourzending. Stuur een mail met uw klacht naar hein@meeuwissenvoorhout.nl.
  • Het artikel kun je, als deze geen sporen van gebruik heeft, in de originele onbeschadigde verpakking binnen 4 dagen na ontvangst terugsturen.
  • Stuur het artikel samen met de originele factuur/pakbon(nen) terug in een stevige verpakking.
  • Het pakket voldoende frankeren en retour sturen aan:
    • H.M. Meeuwissen Voorhout
      Loosterweg 10a
      2215 TM Voorhout
  • De verzendkosten voor het retourneren worden niet vergoed. De kosten voor het retourneren van het pakket worden ook niet vergoed.
  • Na ontvangst van het pakket, zullen wij het orderbedrag terugstorten.

Schade, defect of manco bij levering?

Wij doen ons uiterste best om een bestelling zo goed mogelijk te leveren via NL Post. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets mis gaat of dat je niet tevreden bent. Indien dit het geval is, vragen wij om ons binnen 3 werkdagen op de hoogte te stellen van de schade, het defect of de manco bij levering.

Inspecteer de bestelling goed zodra je deze hebt ontvangen. Wanneer je schade, een defect of een manco constateert, willen wij je vragen dit binnen uiterlijk 3 werkdagen per e-mail kenbaar te maken op hein@meeuwissenvoorhout.nl

Graag ontvangen we ter ondersteuning van de klacht een aantal foto’s:

  1. Een foto van de gehele verpakking van het pakket;
  2. Een foto van het verzendlabel;
  3. Een foto van de inhoud van het pakket;
  4. Een detailfoto van de concrete schade aan het product.